Prekių pristatymas
- Pirkimo vietos pasirinkimas: Pirkėjas turi galimybę pasirinkti, ar nori prekes atsiimti iš mūsų sandėlio ar kurjerio nurodytu adresu už papildomą pristatymo mokestį.
- Tiksli pristatymo vieta: Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs pristatymą, turi nurodyti tikslią pristatymo vietą ir nurodytu laiku priimti kurjerį.
- Terminai: Pardavėjas pristato prekes pagal nurodytus terminus, kurie yra preliminarūs. Jei dėl nepriklausomų priežasčių prekės negali būti pristatytos laiku, Pirkėjas yra informuojamas apie tai, ir Pardavėjas sutaria su Pirkėju dėl naujų pristatymo sąlygų.
- Atsakomybė: Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimą, jei tai yra dėl nepriklausomų nuo Pardavėjo priežasčių.
- Pažeidimai ir neatitikimai: Pirkėjas turi nedelsiant informuoti Pardavėją, jei pastebi prekių pakuotės pažeidimus, trūkumus ar kitus neatitikimus. Tai privalo būti padaryta pristatymo metu ir nurodyta pristatymo dokumente.
- Nekokybiškų prekių atsisakymas: Jei Pirkėjas nepriima prekių dėl savo kaltės, jis privalo apmokėti pakartotino pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
Prekių grąžinimas ir keitimas
- Nekokybiškų prekių grąžinimas: Jei gauta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę per 14 dienų pranešti Pardavėjui el. paštu, kad nori pakeisti prekes arba grąžinti jas.
- Pranešimas apie kokybės neatitinkančią prekę: Pirkėjas turi pranešti Pardavėjui apie nekokybišką prekę el. paštu info@labaenergija.lt.
- Grąžinimo būklė: Prekes Pirkėjas turi grąžinti originalioje pakuotėje. Pirkėjas atsako už prekių tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą.
- Grąžinimo sąlygos: Prekių negalima grąžinti, jei jos buvo naudojamos, sugadintos ar prarado prekinę išvaizdą.
- Pinigų grąžinimas: Pardavėjas grąžina sumokėtą sumą per 14 dienų nuo prekių grąžinimo.
- Mokėjimo būdas: Grąžinami pinigai naudojami tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atlikta pradinė mokėjimo operacija.
- Grąžinimo siuntimo išlaidos: Pirkėjas privalo apmokėti prekių grąžinimo išlaidas, jei tai nenurodyta kitaip.